Wdrożenia oprogramowania
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, oferujemy terminową i profesjonalną realizację najbardziej zaawansowanych zadań wdrożeniowych. Wysokie kwalifikacje są gwarancją sukcesu prowadzonych przez nas projektów. Zastosowanie sprawdzonej metodologii przyspiesza proces przejścia klientów do nowego rozwiązania oraz pozwala na prowadzenie tych projektów zgodnie z założonym harmonogramem i budżetem.
więcej
- Diagnostyka – obejmuje okres od zakupu oprogramowania do rozpoczęcia prac wdrożeniowych. Faza ta zakłada analizę środowiska biznesowego klienta. Jej celem jest przygotowanie projektu przeprowadzenia poszczególnych faz implementacji.
- Analiza – jej zadaniem jest rozpoznanie procesów biznesowych, które będą objęte wdrożeniem, możliwości ich optymalizacji oraz rozwiązania systemowe, jakie muszą zostać podjęte aby wesprzeć proces wdrożenia. Ten etap obejmuje również szkolenia kluczowych użytkowników tak, by mogli oni zapoznać się szczegółowo ze standardową funkcjonalnością systemu.
- Projektowanie – etap ten obejmuje określenie zakresu rozwiązań standardowych oraz projektowanie rozwiązań dedykowanych, które będą wykorzystywane w systemie. Określenie zakresu i rodzaju modyfikacji systemu ma na celu dopasowanie systemu do wymagań.
- Implementacja – obejmuje wprowadzenie aplikacji w firmie klienta. Ten etap to przede wszystkim szkolenia użytkowników, konfiguracja oraz przygotowanie do uruchomienia systemu.
- Uruchomienie systemu – jest to etap końcowy procesu wdrożenia, w którym użytkownicy rozpoczynają pracę w nowej aplikacji, wspierani w początkowym okresie przez zespół wdrożeniowy.
Obsługa powdrożeniowa
Dzięki temu że stawiamy na kompleksową obsługę klienta nie ograniczamy się jedynie do sprzedaży systemów informatycznych i do wdrożenia ich, równie ważna jest dla nas opieka powdrożeniowa. Świadczymy usługi powdrożeniowe w ramach umowy serwisowej.
więcej
- stałe wsparcie techniczne,
- możliwość przeprowadzania niezbędnych modyfikacji systemowych,
- przeprowadzanie integracji systemu z innymi aplikacjami,
- tworzenie nowych raportów oraz analiz,
- pomoc merytoryczna umożliwiająca jak najefektywniejsze wykorzystanie funkcjonalności systemu,
- wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników aplikacji,
- szkolenia nowych pracowników,
- aktualizacja wdrożonego systemu.
Outsourcing IT
W naszej ofercie znajduje się zarówno usługa kompleksowej obsługi informatycznej przedsiębiorstwa, która daje pełnie bezpieczeństwo systemów, a także usługi wsparcia na wezwanie. Daje to możliwość oferowania elastycznych warunków finansowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
więcej
- administrowanie serwerami i stacjami roboczymi,
- obsługa i serwis urządzeń peryferyjnych,
- wsparcie dla aplikacji biurowych,
- sprzedaż i serwis sprzętu IT,
- tworzenie sieci bezprzewodowych,
- wprowadzanie innowacji technologicznych,
- zapewnienie ciągłości działań biznesowych,
- zapewnienie komfortu pracy,
- zapewnienie bezpieczeństwa.